Ανακοινώθηκε προ ολίγου η οριστικοποίηση της πολυαναμενόμενης συμφωνίας που θέτει τις βάσεις για τη 10ετή συμμαχία των δύο κολοσσών, σε μια προσπάθεια σύστασης ισχυρού μετώπου ενάντια στην ανταγωνίστρια Google
Με τη σύμπραξη αυτή, η Microsoft κατορθώνει –μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα εξαγοράς της Yahoo– να κερδίσει αυτό που τη ενδιέφερε περισσότερο: τους τεράστιους όγκους αναζητήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της μηχανής αναζήτησης της Yahoo. Ταυτόχρονα, η τελευταία ενισχύει την πρόσβασή στις διαφημίσεις των αναζητήσεων, διευρύνοντας το μερίδιο αγοράς της.
Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Yahoo, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Κάρολ Μπαρτζ επισημαίνει ότι η συμφωνία θέτει τις βάσεις για «μια νέα εποχή καινοτομίας και ανάπτυξης στο διαδίκτυο». Η κα Μπαρτζ διευκρινίζει, επίσης, ότι η επωνυμία της Yahoo θα συνεχίζει να κυριαρχεί στις διαδικτυακές αναζητήσεις μέσω των τοποθεσιών της, ενώ στα αποτελέσματα θα εμφανίζεται και η επωνυμία του Bing.
Η συμφωνία-ορόσημο αναμένεται να μειώσει σημαντικά την ψαλίδα με τη Google. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Comscore, το μερίδιο αγοράς της Microsoft και της Yahoo δεν ξεπερνούσε αθροιστικά το 30%, έναντι του 65% που κατέχει η Google. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς της Yahoo δεν υπερβαίνει σήμερα το 20%, ενώ της Microsoft ανέρχεται σε 8,4%.
Οι χρήστες των διαδικτυακών τοποθεσιών των δύο εταιρειών δεν πρόκειται να παρατηρήσουν σημαντικές διαφορές. Για τους διαφημιστές όμως, τα νέα είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, καθώς πλέον έχουν ξεκάθαρη επιλογή εάν θελήσουν να διαλέξουν μηχανή αναζήτησης εναλλακτική της Google προκειμένου να προωθήσουν τις ηλεκτρονικές απευθείας πωλήσεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου